Üdvözlés és bemutatkozás

2009.09.01. 15:55 | Lestat a vámpír | 4 komment

 

Hello! Lestat vagyok a vámpír. Egyesek más oldalakról Mtta, Kraven a Démon néven már ismerhetnek. Hogy mi a célja a blog-omnak. Bevallom őszintén fogalmam sincs. Csak próbaként vágtam bele, hogy meglássam milyen is ez a műfaj. Mármint a blogolás. Mivel ez életem első blog-ja nem valószínű, hogy naponta száz új bejegyzért fogok írni, de hetente legalább egyszer szeretnék mindig új bejegyzéssel előállni.

 

Mit kell tudni erről a blog-ról? Filmkritikáimat, könyvajánlóimat szeretném itt közzé tenni, vagy ha úgy gondolom akkor életem fontosabb eseményeit is le fogom írni. Nagy valószínűséggel még pár aktuálpolitkai esemény is szóba fog kerülni Ezen felül ha érdemesnek találom rá a világot és a közönséget, és újra úgy döntök, hogy megpróbálkozok vele akkor saját irományaimat is közzé teszem egy szép kis bejegyzés formájában. Ha páran olvasni fogják akkor jó szórakozást!

 

Rólam mit kell tudni? Elég annyi, hogy még elég fiatal vagyok, előttem az élet és most kedvem volt csinálni egy blog-ot. Nálam elég sok minden azon múlik, hogy van-e hozzá kedvem. Ja, meg még annyit, hogy komplett őrült, végzetesen önző és önimádó vagyok, és írásaimban is igyekszem megcsillogtatni a tökéletessel megegyező helyesírásomat és pallérozott műveltségemet. :D Ennek ellenére a kritikát időnként elég jól viselem (bár azzal nem érdemes kísérletezni, hogy meddig). A nevem alapján még egy dolog nyilvánvaló lehet rólam. Meg még annyi, hogy valódi személyazonosságomat féltékenyen őrzöm. Legyen elég annyi, hogy egy Borsod megyei nagyvárosban élek és szeretem a rock zenét, a jó filmeket és könyveket, na meg a szép lányokat. Bizonyos dolgokban pedig eléggé, hogy úgy mondjam különleges nézeteket vallok, de ez van.  Egyelőre ennyi elég is, és azt megígérem, hogy még a mai nap folyamán új bejegyzéssel fogok jelentkezni.

Addig is, kellemes délutánt.

Címkék: bemutatkozás ismerkedés ajánlás üdvözlés

A bejegyzés trackback címe:

https://lestatavampir.blog.hu/api/trackback/id/tr361353147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lestat a vámpír 2009.09.01. 16:13:43

Építő jellegű kritikákat a blog-hoz mindig szívesen fogadok, ha kellemes úgymond megfelelő hangnemben van tálalva. Előre is köszönöm!

Mekare 2009.09.01. 23:14:28

Lestat a vámpír húú :)
Megértem ezt a nem lesz mindennap bejegyzés dolgot, én is így állok hozzá..de ez szerintem nem is gond...a filmkritikáid mindig nagyon élvezetes olvasni... azt sajnálom,hogy a játékok nem szerepelnek a listádon :)

Lestat a vámpír 2009.09.02. 15:06:02

Hát még az is lehet, hogy fogok, van pár kedvenc játékom, amiről tervezek írni, bár ezt a bemutatkozásból dőre módon kihagytam. Pár elég érdekes lesz, sokan nem fognak egyet érteni, vagy csak simán hülyének néznek majd. Még lehet, hogy a héten írok is egy ilyet:)

Mekare 2009.09.05. 15:24:15

Jaj de szép ez a Lestat :D
süti beállítások módosítása